Donnerstag, 29. Oktober 2009

Pasal "Amsterdam dalam bahasa Azerbaijan"

Disebabkan ramai yang bagi nasihat dan ade betul juga kalo ape2 terjadi nanti kan.
Jadi post "Amsterdam dalam bahasa Azerbaijan" telah dibuang dari entri blog 'Ingat aku x update ke??!!'
Sape-sape yang x sempat baca, tanya la sape-sape yang da bace.
Yanga da bace pulak, diam-diam je la ye.
Yang da save gambar tu, haa... baik buang.aku dapat tau IP masing-masing yang da save gambar tu. Aku dapat tangkap, abis haddiz korg aku belek. So simpan la benda pelik-pelik korg seblum aku selongkar.

moral: sape-sape yang nasihat aku tu, trima kasih harap diterima dgn ikhlas. amin.

3 komen berguna:

Azimul Afiqie hat gesagt…

ko siyes ke taw pasal IP n hack tu?? nk taw nti ak ajar

Irwan hat gesagt…

Aik, terus buang semua? Baik ko remove terus post ni ;))
Delete gambo yg satu tu dah ler.

Ejang : resketc@yahoo.com hat gesagt…

xle sywadmin..kalo remove satu gambar, tajuk pun kena ubah. lagi senang aku delelte post tu, pastu post baru camni.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Kommentar veröffentlichen