Dienstag, 10. November 2009

Periksa gigi

Aku tak tau la kot-kot korang pun dapat ke tidak. Bulan 6 aritu aku pegi jmpe doktor gigi...Tiba-tiba arini datang poskad suruh datang lagi jumpa sebab nurse tu da rindu kt aku. Kalo aku pegi dia periksa gigi ok lagi, jgn la dia periksa benda laen. Projek pulak nanti.

Translation:

Encik/Puan
Zolkopli
yang disayangi,

Sudah tiba masanya untuk
° Pembersihan gigi
° Pemeriksaan gigi
°....................................
Suka saya untuk buat temujanji antara kita berdua sahaja

Yang Sayang,
Nurse XOXO



moral: jgn lupe cek gigi. gigi cantik snyuman manis 1kg gule.

1 komen berguna:

chokio_nia hat gesagt…

haha..bengong lah weh..ckp jela gg rosak..lol

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Kommentar veröffentlichen